Sekretariat
Urząd Miejski w Jaworznie
ul. Grunwaldzka 33
43-600 Jaworzno, I piętro
tel. (+48 32) 618 15 40
e-mail: prezydent@um.jaworzno.pl
Przyjęcia mieszkańców w sprawie skarg i wniosków
Prezydent przyjmuje mieszkańców w sprawach skarg i wniosków w każdy czwartek miesiąca w godzinach od 15:00 do 17:00. W okresie letnim, tj. od 1 lipca do 31 sierpnia w godz. 14:00 do 16:00.
Aby spotkać się z Prezydentem Miasta w sprawie skarg i wniosków wystarczy na pół godziny przed wyznaczoną godziną przyjęć zgłosić się do sekretariatu prezydenta, zarejestrować się i wypełnić wniosek opisując swoją sprawę. Rejestracji należy dokonać osobiście i tylko w dniu przyjęć.
Przyjęcia przedsiębiorców
Środa w godz. 12.00-14.00
Aby spotkać się z Prezydentem Miasta należy zgłosić ten fakt telefonicznie do sekretariatu prezydenta.
Zastępcy Prezydenta
Podległe jednostki organizacyjne
- Urząd Stanu Cywilnego
- Wydział Kontroli Wewnętrznej i Audytu
- Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów
- Doradca Prezydenta ds. Bezpieczeństwa
- Pełnomocnik ds. Rozwoju
- Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością
- Zespół Radców Prawnych
- Zespół ds. współpracy z GZM
- Pion Ochrony
- Administrator Bezpieczeństwa Informacji