Blank gif

Blank gif

Licznik zadłużenia miasta
Więcej informacji

Jaworzno. Daj się wciągnąć

5 września 2012, 12:31

Rozpoczęła się pierwsza odsłona kampanii promującej potencjał inwestycyjny Jaworzna. Na terenie miast aglomeracji pojawiło się 25 billboardów i super scrolli z logotypem Jaworzna i hasłem "Jaworzno. Daj się wciągnąć". Ruszyła także reklama w internecie i prasie.

Szeroko zaplanowana kampania będzie miała zasięg zarówno regionalny, ogólnopolski jak i zagraniczny. Grupa docelowa to małe, średnie i duże przedsiębiorstwa z kraju i ze świata. Stąd różnorodny dobór mediów ze wskazaniem na internet. W ramach kampanii internetowej, która już się rozpoczęła, przewiduje się prawie 60 milionów odsłon.

Od niedawna Jaworzno posiada także nowe multimedialne logo – trójkolorową, energetyczną kulę. Fakt, że nowe logo Jaworzna jest trójwymiarowe i ruchome wykorzystano w celach promocji inwestycyjnej, traktując jaworznicką kulę jako symbol miasta, przyciągającego, nowoczesnego i otwartego.

A dlaczego inwestorzy mają się dać wciągnąć, jak mówi hasło promocyjne? Tajemnicę wyjaśni spot telewizyjny, który jest jednym z głównych elementów kampanii. Premiera już w połowie września w TVN24 i TVPinfo.

www.invest-in-jaworzno.pl